دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

كاشت مو

farazrayan

كاشت مو

۳۰ بازديد

مو به عنوان يك فاكتور مهم زيبايي داراي اهميت زيادي براي انسان هاست و در افزايش اعتماد به نفس نقشي موثر دارد. كاشت مو متدي است كه راه حلي قطعي براي درمان كم مويي و طاسي سر است. در دنياي پيشرفته ي امروزي ديگر هيچ مشكلي وجود ندارد كه نتوان براي آن راه حلي پيدا كرد و كم مويي نيز از اين مسئله استثنا نيست و روش هاي زيادي براي رفع اين مشكل به وجود آمده اند كه كاشت مو در تهران يكي از قطعي ترين روش هاي ارائه شده مي باشد.

اين روش يك راه حل قطعي  است كه تاسي و كم پشتي موها به وسيله ي كاشت ابرو به صورت كاملا طبيعي و موهايي قابل رشد برطرف خواهد شد. به طور قطع ما در حال صحبت در رابطه با كاشتن مو و مزاياي اين روش هستيم. كاشت مو در كرج تكنولوژي و خدمتي است كه نه تنها براي موهاي سر بلكه براي ابرو، مژه، خط ريش و ريش ارائه مي شود و از اين تكنيك براي كاشت مژه نيز مي توان بهره برد.

 

عواملي كه موجب ريزش شديد در موها و ابرو ها مي شود و نياز فرد را به كاشت ابرو در تهران بيشتر مي كند شامل:
-     استرس و اضطراب
-    رژيم هايي غذايي غير اصولي
-    عوامل وراثتي
-    كمبود ويتامين هايي از قبيل ويتامين D، ويتامين زينك، ويتامين E
-    مصرف برخي از داروها كه عوارض آنها ميتواند منجر به ريزش مو گردد
** توصيه مي شود براي پيدا كردن علت اصلي ريزش در مو به متخصص و دكتر پوست و مو مراجعه نماييد تا با انجام آزمايشات بهتر متوجه علل ريزش باشيد.

 

ريزش مو ارثي
ريشه يابي دليل ريزش مو بسيار مهم و است و به دنبال آن مي توان درماني مناسب براي آن اتخاذ كرد. در ريزش هاي ابرو از طريق تقويت ريشه ي مو اين امكان ميسر است تا رشد مجدد صورت گيرد اما در صورتي كه به طور مادرزادي بخشي از ابرو خالي باشد نياز به كاشت ابرو در كرج است. گاها برخي از ريزش هاي شديد در مو با روش هاي دارو درماني زير نظر پزشك زيبايي و متخصص پوست و مو در تهران قابل درمان است. در برخي موارد نيز اگر دليل به تغذيه ي نادرست و رژيم ها مرتبط باشد توسط پزشك تغذيه قابل حل و درمان مي باشند. با استفاده از اين تكنيك ها كاشت مژه در تهران نيز قابل انجام است اما به دليل ظرافت زياد كار معمولا در كمتر مواقعي پزشكان كاشت مژه در كرج را توصيه مي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.