دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

ليزر موهاي زائد

۲۹ بازديد

موهاي زائد مزاحم هميشگي!

 

موهاي زائد هميشه مي توانند دردسر آفرين و كلافه كننده باشند.اين موها نه تنها در بانوان بلكه در آقايان نيز به يك معضل تبديل شده است. زمان و وقتي  كه بايد صرف اصلاح آنها شود در مقابل رشد زود هنگام آنها بسيار زياد است و مي تواند موجب كلافگي شود. اين مزاحم هاي هميشگي و دائمي كه قصد يك روز توقف در رشد را ندارند، ساده ترين و در دسترس ترين روش هاي برطرف كردن آنها بسيار موقتي هستند و دواي اين مشكل نيستند. ليزر مو در تهران متدي كه اخيرا به عنوان محبوب ترين روش هاي رفع موهاي زائد شناخته شده قطعا بهترين برخورد با اين مزاحم هاي دائمي است كه يك روش دائمي است. ليزر در كرج نام و متدي كه در سال هاي اخير بسيار نام آن را شنيده ايد و قطعا تاثير شگفت انگيز و مزيت هاي آن را در اطرافيان خود به چشم ديده ايد.

 

 در توصيف ليزر موهاي زائد در كرج به طور خلاصه بايد گفت روشي بي ضرر، دائمي  و هميشگي و بدون درد و عوارض جانبي است كه مي تواند پوستي صاف و بي مو را براي شما به ارمغان بياورد و پس از انجام آن همه ي دردسرهايي كه براي اصلاح موهاي زائد خود كشيده ايد را به يكباره فراموش مي كنيد. قطعا يكي از نگراني هايي كه با رواج يافتن يك تكنولوژي و فناوري، به سراغ انسان ها مي آيد خطر ات احتمالي آن است. دكتر زيبايي در جواب اين نگراني ها مي گويد كه هيچ جايي براي نگراني نيست چرا كه اشعه ي ليزر مو در كرج توسط دانشمندان و محققان بسياري آزمايش و بررسي شده و در نتيجه ي بررسي هيچ گونه مظراتي از آن گزارش نشده است زيرا اين اشعه تنها به بخشي از پوست نفوذ مي كند و قدرت تخريب پياز مو را دارد نه چيز ديگر. اين روش  كه در كلينيك ليزر معتبر به صورت حرفه اي و بهداشتي انجام مي شود، بدون عوارض است كه نه تنها در ايران بلكه در سراسر جهان بسيار محبوب و كاربردي است زيرا كه تنها روش رفع دائمي موهاي زائد است. دستگاه هاي ليزر در تهران ساخته شده در كشورهاي پيشرفته و تائيد شده توسط سازمان بهداشت جهاني است كه دستگاه ليزر را مي توانيد در مراكز معتبر ببينيد، اما در صورتي كه به فرد غير متخصص و كلينيك هاي غير معتبري مراجعه شود كه از نمونه هاي تقلبي اين دستگاه ها استفاده مي كنند، عوارضي كه را در پي دارد بر عهده خود شخص است چرا كه به مراكز معتبر و مورد تائيد مراجعه نكرده است. بهتر است براي به دست آوردن نتيجه ي مطلوب به سراغ كلينيك ليزر مو معتبر برويد و اين كار را تحت نظر دكتر و در كلينيك ليزر در تهران انجام دهيد و قبل از انجام كار جلسات مشاوره نزد متخصص پوست و مو انجام دهيد تا هيچ گونه عوارض و يا سوختگي پوستي را كه در اثر انتخاب نادرست دستگاه متناسب با تيپ و رنگ پوستي شما است نظاره گر نباشيد و در امن ترين  حالت اين كار را انجام دهيد. دستگاه هاي ليزر موهاي زائد در تهران انواع مختلفي دارد كه در واقع انتخاب دستگاه مناسب، متناسب با رنگ و طيف پوست و موي هر فرد متفاوت است و بايد توسط پزشك بررسي و آزمايش شود و بهترين و مناسب ترين دستگاه و انتخاب طول موج مناسب اشعه توسط كلينيك ليزر در كرج تعيين گردد.

 

قبل از اقدام براي اينكار مطالعات بيشتري در رابطه با ليزر موهاي زائد انجام دهيد تا با اطمينان خاطر و اطلاعات كافي دست به اينكار بزنيد و پوست ارزشمند خود را به دليل بي اطلاعي در معرض مشكلات قرار ندهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.