دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

عمل بيني

۳۰ بازديد

ما انسان ها تنها يكبار فرصت زندگي كردن داريم كه با توجه به محدود بودن اين فرصت و همچنين غير قابل بازگشت بودن آن، مايليم زندگي خوب و مورد پسند خود را داشته باشيم. يكي از دغدغه هايي كه در تمام جوامع وجود دارد مبحث زيبايي است. جراحي بيني به همين علت يكي از رايج ترين عمل هاي زيبايي در ايران است در ذات همه ي آدم ها گرايش به زيبايي و زيبا پسندي وجود دارد به طوري كه همواره سعي مي كند تا زيبايي ها را بيشتر ببيند، در زندگي خود بيشتر از زيبايي ها استفاده كند و همچنين خود فرد شخص زيبا و جذابي باشد.

 

يكي از رايج ترين عمل هايي كه مي تواند موجب ترميم اعتماد به نفس در فرد شود و يا نقايص و مشكلات و عدم تناسب اجزاي صورت را مرتفع سازد، جراحي بيني در تهران است. دلايل متفاوتي براي اقدام به جراحي  وجود دارد كه عدم رضايت از فرم و شكل بيني يكي از آن چندين دليل مي باشد كه معمولا اصلي ترين دليل آن نيز هست. كسب نتيجه ي مطلوب از عمل بسيار مورد اهميت است زيرا اين كار ابدا قابل ريسك نيست. نتايج حاصل از جراحي بيني مي تواند شرايط متفاوتي را به وجود آورد. به اين معني كه تنها هدف از عمل بيني در تهران كوچك كردن بيني نيست و مي تواند مشكلات تنفسي را هم شامل باشد. قبل از هرگونه تصميم گيري بهتر است به بهترين و مورد اعتماد ترين  جراح بيني در تهران مراجعه كنيد تا با بررسي فرم بيني با اجزاي صورت و تفحص تناسب آنها اقدام به عمل كنيد. براي بررسي توانايي هاي دكتر بيني مد نظر ابتدا به خوبي تحقيق كنيد، نمونه كارها را بررسي كنيد و ميزان رضايت هاي بيماران را مشاهده و مد نظر قرار دهيد.پس از انتخاب درست نوبت به انتخاب فرم بيني جديد مي باشد بهتر است اين كار را توسط فرد متخصص انجام دهيد تا بتواند بهترين فرم بيني متناسب با چهره ي شما را توصيه كند. در واقع دكتر بيني در تهران شما را راهنمايي مي كند كه چه فرمي از بيني با صورت شما و اجزاي آن همخواني دار.

 

در موارد نادري عمل بيني مي تواند موجب عدم رضايت فرد شود چرا كه فرم دلخواه حاصل نشده است. دليل آن مي تواند دو فاكتور مهم باشد: 1. مهارت دكتر بيني در كرج   2. انتخاب نامناسب فرم جديد بيني  در ابتدا مهارت پزشك و دكتر جراح است كه بايد نظارت شود تا براي انجام كار درك صحيحي از فرم مورد نظر بيمار داشته باشد و يا در صورت انتخاب نادرست فرم بيني بيمار را راهنمايي كند و با روش هاي شبيه سازي و نرم افزاري مدل هاي مناسب را به بيمار پيشنهاد دهد. در نتيجه رضايت از كار نهايي تماما به پزشك جراح بيني بستگي دارد پس در انتخاب آن با دقت رفتار كنيد تا نتيجه ي حاصل از عمل بيني در كرج مطلوب و متناسب با خواست شما باشد. فاكتورهايي كه شما را در انتخاب پزشك راهنمايي مي كند شامل: نمونه كارهاي جراحي بيني در كرج ، ميزان رضايت بيماران وي، و ميزان خوش نام بودن او در ميان بيمارانش باشد. انتخاب پزشك متخصص قدم اول و در قدم بعدي تفهيم و دستيابي دركي صحيح از نتيجه ي عمل است. در واقع پزشك جراح بيني در كرج بايد بتواند درك صحيحي از خواست بيمار داشته باشد و به تفاهم برسند تا به  مرحله ي زير تيغ جراحي  برسد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.